zegarek Ice Watch ICE.CY.GN.U.S.13
detektor amoniaku www.techemdetektory.pl/pl/nh3-amoniak,81.htm

Szukanie nowych rozwiązań

Przez długie lata korporacje międzynarodowe uczyły się nie tylko czytać modę i badać wyniki popularności pewnych zjawisk czy osób w mediach, by wykorzystać je następnie do promocji. Dość szybko do przedsiębiorców dotarło, że kluczem do sukcesu jest przede wszystkim kreowanie trendów i mody, albowiem jakby nie spojrzeć – jest to bardziej korzystne ze strategicznego punktu widzenia. Skoro marki starają się planować rozwój na lata w przyszłość, nie powinny adresować swoich produktów do ludzi, którzy niedawno wydali pieniądze na nową serię telewizorów czy komputerów. Jeśli są to ludzie starsi, szansa na ich ponowną wizytę w sklepie z telewizorami nawet po wprowadzeniu całkowicie przełomowej technologii nie będzie zbyt duża. Dlatego producenci starają się kreować trendy i wprowadzać do swoich elektronicznych urządzeń już nie tylko coraz lepsze podzespoły bazowe. Grzechem wielu pierwszych firm robiących telefony komórkowe oraz telewizory było konstruowanie ich w tych samych obudowach i nawet jeśli komuś udawało się wprowadzić odświeżanie ekranu z częstotliwością stu megaherców na sekundę, jego sprzęt wyglądał niemal bliźniaczo podobnie do innych modeli konkurencyjnych marek. Dzisiaj sprzęt musi wyróżniać się z zewnątrz i design staje się kluczem do wyróżnienia się wśród setek konkurentów powielających te same patenty.