Wpływ obudowy na sprzedaż

Wygląd ma dla dzisiejszej kultury, a więc i współczesnego człowieka czy konsumenta kolosalne znaczenie i producenci bez względu na swoją specjalizację bardzo chętnie uwzględniają dzisiaj w swoich projektach fakt, że ludzie stopniowo oczekują poprawy wyglądu wszystkiego. Nie tylko budowane przez deweloperów osiedla są coraz piękniejsze a samochody już dawno przestały przypominać pierwsze kwadratowe i dość pokraczne formy, jakimi były. To samo jednak tyczy się wszystkiego – komputery przenośne nie są w niczym podobne do wielkich plastikowych walizek, jakimi były tak samo jak telewizory przeszły wielką drogę od czarno-białego obrazu do możliwości oglądania obrazu trójwymiarowego bez konieczności zakładania okularów. Ale dzisiaj postęp elektroniki i inżynierii to jedno i w przypadku tego segmentu rynku najlepiej mają się te marki, które rozpoznawane są jako innowacyjne i gotowe do wydawania dużych sum na najmniejsze nawet poprawki w i tak popularnych rodzinach modeli. Niewątpliwie jednak udowodniła firma Apple najpierw, a później podchwycił to m.in. Samsung – ludzie oczekują sprzętu, który na pierwszy rzut oka będzie się wyróżniał swoją obudową. W ten sposób pojawiła się potrzeba używania odważniejszych kolorów czy budowania swojego sprzętu z bardziej pomysłowego materiału – wszystkie chwyty są dozwolone.